Se mig i spegeln

Se mig i spegeln

Varje gång när jag ser mig i spegeln så tänker jag på allt som hänt i mitt liv.  I tankarna kommer det som:

En mamma

4 barn

mycket erfarenheter

gjort så mycket men vill gärna göra mycket mer

Frågor som - hur har jag orkat med allt och hur har jag kraften kvar

Stolt över att vara den jag är

Klarat så mycket och gått igenom många hinder på grund av min dövhet

Det är några av mina tankar som snurar hos mig när jag ser mig i spegeln. Varje dag är det olika tankar om mig. Varje dag är en dag som aldrig blir lik gårdagens vardag. Vissa dagar kan jag tänka att idag har det varit dåligt, andra dagar känner man att dagen varit toppen och övriga dagar kan vara så att stoltheten finns hos mig.  Ibland funderar jag  på om det är fel att tänka så, men det är det ju naturligtvis inte. 

I dag är jag iallafall glad att jag bestämde att bli medlem här och se hur det går och det ska bli spännande med min utveckling här och få kontakt med andra och få råd och tips. Det är iallafall ett bra steg jag gjort idag.

Addie

Kommentarer
Postat av: Camilla Jansson

Hallojsan! Hwär har du en bloggare också! Du är välkommen att kika in hos mig! Det är roligt att läsa vad andra har skrivit och även se bilderna!
Välkommen!

2005-12-08 @ 10:00:14
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Karin

Hejsan Addie
Roligt och titta in i din blogg också , läser Anne-Majs blogg varje dag,
Jag har blivit en bloggläsare, bättre än veckotidningar tycker jag.
Lycka till tittar nog in fler gånger

Snöiga Advents hälsningar från Karin i Pajala

2005-12-08 @ 10:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0