Känns bra...

Nu känns det bra när jag tittar hur jag har det hemma. I kväll åker jag till Stockholm och sover hos min väninna I och ser verkligen fram emot att få träffa henne. I dag hann jag med mycket och känner mig nöjd.

Jag har:

Storstädat nästan hela lyan och det ser så rent och är i ordning nu.
Skönt veta att allt är ordning och reda när jag kommer hem från Stockholm.

Packat pojkarnas kläder och allt i ordning innan de ska iväg och stanna hos halvsyskonen fram tills jag kommer hem.

Fixat blommorna och dammat bort damm, torkat golvet och diskat.

Flickornas rum blev halvfärdiga och jag som sa att deras rum ska vara välstädat innan de ska till mormor och morfar. Så när de kommer hem får de nog höra lite klagomål från mig.

Städat fågelburan hann jag göra.

Skrivit till mina kollegor och givit dem instruktioner om vad de ska ge mina elever för arbetsuppgifter den här veckan.

Kollat mail och svarat allt som behövs så man inte behöver tänka på det.

Nu om en halvtimme ska jag iväg och sen träffa tjejgänget o äta gott därefter åker jag till Stockholm.

Får se när jag är tebaks här och skriver hur det gått.

Ha en bra vecka mina kära blogg läsare.

Addie

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till.. Tanker pa dig!! Beratta garna hur det hade gatt nar du e tillbaka. KRAM!!

2006-04-03 @ 06:49:54
URL: http://nordgold.blogg.se
Postat av: Ullis

Heej,,hoppas allt har gått bra för dig...

själv ska jag till Huddinge nästa vecka för utredning så får vi se hur det går för mig;)

sköt om dig!

kramkram Ullis

2006-04-05 @ 18:38:37
URL: http://aikullis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0