Helgen...

Helgen varit bra men det var jätte kallt ute bbbrrrrr.... Så föredrog att vara inne, men var tvungen gå ut och in med tvätten till tvättstugan.
Helgen var lugn och var mycket med barnen.

Bra saker jag gjort:

Lagt två fulla säckar med kläder som jag vidare sänt till Myrorna och Uff!

Försökt städa i förråden det är så mycket skräp där inne att man bara inte vill gå igenom alla grejjer men man MÅSTE ju!.. Iallafall gjorde jag rätt mycket och det är en hel dej grejjer kvar att göra.

Städat lyan

Svarat några mail

Lärt mina barn att tycka om Thaimat.. De åt faktiskt mycket wokmat idag
och impad blev jag för det fanns mycket grönsaker i maten.

Försöker tänka på dåliga grejjer man gjort, men än så länge har jag inte gjort något som jag fått ångra.

Nu är det en ny vecka imorgon och jag räknar faktiskt dagarna till sportlov......

Addie

Kommentarer
Postat av: Tiny

Du mää älskade vännen! Har en goo familj och du värderar dem högst av alla! Puzz ;.)

2006-02-05 @ 20:30:59
URL: http://cerine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0