Kort notis!

Varit så pass upptagen att jag hinner inte skriva lika mycket som tidigare, men jag ska försöka bättra mig på det.

Helgen varit super och jag fick äntligen träffa min väninna, A med sin son N och de bor i USA så det är inte varje dag man träffar dem. Sist träffades vi hemma hos dem när jag och barnen var i USA över sommaren förra året. Jätte kul få träffa henne och att hennes lillprins fick leka med mina söner. Flickornas pappa som bor i USA skickade med lite saker till dem och de blev lyckliga över jordnött smör. Fattar inte hur de kan gilla det, men den är väldig populär att ha på mackorna och jag säger bara örk!.

I helg var det även DSM innomhusfotboll och jag kollade både på lördagen och söndagen och det var kul att få träffa gamla vänner som man så sällan ser. Barnen följde med och lekte med sina jämnåriga kompisar och jag tycker det är jätte bra. Mina barn får träffa andra barn som vet vad det innebär att ha döva föräldrar. De kan förstå varandra och det är viktigt att de får träffa varandra eftersom det inte är så ofta. Flickorna tycker det var så kul att de redan längtar att få titta på innebandy turnering som sker i April.

I går kände jag mig glad och idag känner jag mig mer lugnare och inte ska oroa mig vad som kommer hända med radhuset. Ettungt par köpte radhuset och i går skrev vi på kontraktet och att man fick handpenning och nu känns det toppen. De flyttar in i juni så jag får betala dubbelhyra fram till maj men trots det tycker jag det är värt mödan ändå. Så man känner sig riktigt glad just nu..

Får önska er en bra arbetsvecka!

Addie

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad härligt att läsa, det blir bara bättre o bättre, det kommer att bli ett kanonår för dig Addie! :-)

Ler åt det där med jordnötssmöret, fick ju köpa förut när jag var i USA 1999 minns du. Höhö , säger som du ÖRK!

Ha en najsig vecka!

Puss

2006-03-20 @ 19:25:28
Postat av: Anne-Maj

Skönt att allt går i rätt väg. Jag glädjs med dig. Mången kramar. Ledig på måndag? kan vi ses?

2006-03-21 @ 23:06:35
URL: http://anne-maj.blogspot.com
Postat av: Tiny

Härligt!!!

Smack på dej!

2006-03-22 @ 09:51:11
URL: http://cerine.blogg.se
Postat av: Anna

tack för senast!! Det var KUL!!!! Det får vi göra om nästa gång vi kommer.. KRAM!!!

2006-03-24 @ 16:52:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0