Notis notis notis...

Hej alla…

Jag har inte den tiden som krävs för att hinna skriva i min blogg, men jag försöker lite idag för att berätta något nytt.

Det är inte så mycket som har hänt förutom att jag fått uppleva Mama mia show i Stockholm tillsammans med några vänner. Jag kan bara ge 5 stjärnor för den och det var helt TOPPEN och jag är så lycklig som fick uppleva det. Att man hör bättre än innan är ett plus för man kunde då och då hänga med i både tal och sång så jag har inte riktigt hunnit smälta det som jag fått uppleva. Jag hoppas få uppleva något liknande en annan gång och besöka någon musikal för musik är något som jag alltid varit intresserad av.

Förutom det så är livet som vanligt hemma. Det är skola, jobb och plugg som gäller för mig. Förra veckan hade jag tenta i engelska och fick veta att jag blev godkänd och nästa vecka har jag tenta igen och även ett annat prov som jag vill koncentrera mig på.

Nu har i alla fall vintern kommit och det har varit kalla dagar men än har inte säsongens snö kommit än så det är bara vänta och se och nu räknar barnen redan dagar till jul så nu har man nog lite känsla av att snart kommer stressen igen.

Förutom det så önskar jag er alla en bra vecka.

Addie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! hoppas du kommer till sthlm snart, sov här så får du se hur jag bor (finally haha) och snacka bort några timmar!! hoppas det blir snart!! roligt det gick bra för dig med tentan... undrar förresten om du har webcam?? kraam

2006-11-05 @ 21:15:51
Postat av: cokoris

hoppsan glömd euppge vem jag var men tror du gissat till dig det eller hur?? haha... Ira iaf... kraam

2006-11-05 @ 21:16:22
Postat av: addie

Ja jag gissade nog att det var du, Ira.. Japp jag har webcam, men den e lite trög och jag måste nog städa min dator... Vi kan testa o se hur det går så vad sägs? Kram Addie

2006-11-06 @ 08:39:21
Postat av: cokoris

hehe bra du har en finfin sinne som fungerar ;) ;) hehe.. jaa vi kan testa webcam... ska kolla om du e på msn nu ... tänkte säga en sak om du hade webcam .. o nu vet jag du har, så ska jag checka ditt nu ;) om du nu e online jaa..ska kolla nu kram

2006-11-06 @ 19:11:06
Postat av: Nettan

Tjena vännen!Ledsen att jag inte hörde av mig, men du förstår nog att man har fullt upp härhemma med lilla Noella. Njuter av att vara mamma till henne.
När tiden är lugnt så får vi ses o språkas..
Kramizz från oss..
P.s skönt att du klarade tentan;)*

2006-11-09 @ 14:44:01
Postat av: Anonym

tack för senast,. kul se dig igen i lördags och kul vi lyckades få en liten pratstund, nästa ggr måste vi lyckas ses tu man hand oxå!! KRAMKRAM

2006-11-13 @ 15:36:57
Postat av: addie

Måste nog gissa att det e du Ira som skrev insändaren va?? Men äsch får ändå reda på det sen o tack för senast med. Kram Addie

2006-11-13 @ 22:42:56
URL: http://www.addiswa.blogg.se
Postat av: cokoris

men vad f-n ... lyckas av ngn anledning visst alltid sända ngn inlägg utan namn, inte första gången...händer ofta, även andra inte bara dig. men jadå dt var jag Ira!!! hihi... kramis

2006-11-14 @ 06:29:57
Postat av: Ingela

Grattis på födelsedagen!

Pözzzzz

2006-11-14 @ 07:09:06
Postat av: Tiny

GRATTIS IDAG VÄNNEN MIN!!!

Puzz

2006-11-14 @ 11:56:36
URL: http://cerine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0