inget...

Inget speciellt hänt och helgen var lugn och tillbringade mycket tid med barnen.

Fått besök av vännen C och hennes prinsessor och min prins, Colin sa att han har några flickvänner men att prinsessan E är hans prinsessa och han e bara 3 år och vet vad han snackar om?? himmel!!. Det var härligt att få se C efter en så lång tid och vi måste ses oftare har vi bestämt. Det fungerade bra med hennes prinsessor och mina prinsar så tycker det var kul.

GI - metoden fungerar faktiskt för mig och jag har märkt att man blir gladare och lättare med kroppen och själen. Går och joggar med Channie som e min stora supporter är tacksam som har henne. Startade allt på allvar för 2 veckor sen och gått ner 2kg - sakta men bra och långtsamt ska det vara.

Veckan kommer att bestå av plugg till prov i Eng och intensiv plugg till teoriprov som jag har snart.

Ha en bra vecka kära vänner, nyfikna folk och trogna bloggläsare.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Najs heja heja det här kommer du å kirra bra!

Kramenpössen

2006-10-02 @ 14:20:10
Postat av: Tiny

Jippie - Heja heja! Säger som IngelaPling! hhihi..
Pözzen

2006-10-02 @ 18:27:41
URL: http://cerine.blogg.se
Postat av: Piggelin

Lycka till med teoriprovet! Du klarar det!:-)
Samma med att gå ner i vikt, bra att ha stödpelare från sina barn!...Kram

2006-10-04 @ 04:07:22
URL: http://dansarengirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0