kort notis!

Här har det inte hänt så mycket förutom att man satsat mkt på plugget och att vara med barnen.

Det har varit en trist helg med regn men ska inte klaga på det har hunnit göra massor saker som jag länge velat göra men bara skjutit på tiden med det.

I går åkte jag till Motala för att hälsa på en vän och hämta pojkarnas kläder som de fått av sina kusiner och det är ju toppen och de fick mycket bra och praktiska kläder. Nu kan det bli tjockare i plånboken så man slipper köpa till dem på ett tag.

I dag (söndag) har grabbarna varit på kalas och firat lilla C som fyller 1 år idag och det var mysigt och trevligt att få träffa vänner samt att pojkarna lekte och busade med sina jämnåriga vänner.

När jag kom hem satte jag igång och sorterade kläder eftersom grabbarna fick så mycket från kusinerna så gick jag igenom de kläder som var för små och då fick jag plötsligt adrelain och sorterade leksaker som pojkarna ej leker med samt gå igenom deras garderob och jag hann med mycket så det känns toppen. Allt det ska gå åt en hel helg med loppis som jag och en vän ska ha i december så jag hoppas bli av med så mycket det går åt.

Nu är jag helt slutkörd och ska dricka te sen ska jag plugga inför ett prov imorgon.

Önskar eder alla en fin vecka med nya krafter och tag!.

Kommentarer
Postat av: Anne-Maj

Va duktig du är!!! Jag som inte gjort något i helgen hihi.... Kramis

2006-10-23 @ 13:08:12
URL: http://anne-maj.blogspot.com
Postat av: Anonym

Full fart på stålmorsan!

Hur gick provet på duvetvad??? ;)

Kramis!

2006-10-24 @ 20:11:41
Postat av: Tiny

Hej!
Hur va konserten igår nu? Snyft att jag missade det! Åker imorgon kl 13..
Puzz

2006-10-25 @ 09:09:12
URL: http://cerine.blogg.se
Postat av: addie

Hej Kramis!
Beror på vilken prov du menar för jag har flera prov. En är avklarad i går och känns bra men sen har man ju fler prov framöver..

Addie

2006-10-25 @ 09:10:02
Postat av: addie

Tiny:
Konserten var kanon och det var så fint.. Man njöt av alla musik och alla dikter barnen skrivit ang FN dagen igår. Känner mig glad att man kan bli delaktig i tösens konsert och höra musik som man ej kunde tidigare.

Addie

2006-10-25 @ 12:06:36
Postat av: Ingela

Oj förlåt glömde skriva mitt namn, det var jag som frågade :)

2006-10-25 @ 13:24:37
Postat av: Cokoris

Ses snart!! KRAM

2006-10-27 @ 18:06:38
Postat av: Erika

Vill bara säga att det var kul att se dig i lördags!

Du får sköta om dig väl med varma kramar!

// Erika

2006-10-30 @ 23:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0