Tröttnar på stilen här...

Ibland önskade jag att jag var proffs när det gäller datorer. Jag är helt enkel inte bra på dator och jag önskade så att jag för den här sekunden bara kan vips ändra på stilen här. Men ska be en vän till mig att hjälpa mig och göra en fin sida här för nu har jag den här motivationen att skriva lite mer oftare och försöka göra det två eller tre gånger i veckan.

Ska forska och kolla runt lite på andras blogg och se hur deras sidor ser ut så att min kan bli annorlunda och locka besökare hit.

I morgon (söndag den 30 dec) åker vi till Leksand och firar nyår hos familjen Brabonjiqi och ser verkligen fram emot det.

Hoppas vädret i Leksand är bättre än det är i Nora för här är det jätte trist och man är så trött på att det regnar varje dag.

Nu är det inte många dagar kvar tills vi välkomnar år 2008!

Addie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0