Brrkallt

Brrkallt Fotograf: Pernilla L

Dagens bild vill jag er visa - det syns inte så mkt men så här mycket is o kallt var det i Skåne. Vännen Pernilla L skickade den här bilden som togs från sitt fönster och uj uj man fryser nästan ihjäl sig och blir nästan som en is staty när man ser den.

Det skrivs mycket om ovädret nere i Skåne och Pernilla berättade hur stormens makter var och kan säga att jag fryser ännu mer efteråt.

I morgon ska vi åka till Borlänge och heja på tösen Tina som ska tävla i Cheerleading så det ska bli en rolig dag för oss alla.

Önskar er alla en riktig skön helg trots att vädrets makter inte är på topp var än ni bor.

/Addie


Kommentarer
Postat av: Anonym

SYNNNDD att vi inte kan ses i Borlänge imorgon.. ha kul i borlänge !!! Kramm på dej ...

2007-02-23 @ 20:17:25
Postat av: maria bra

Upptäcke att min namn försvann första inlägg men det var jag Maria..
GRATTIS till Athina med hennes lag.. KUL !!!!
Kramm på dej

2007-02-24 @ 16:20:35
Postat av: Ingela

Åh vad spännande, berätta sen hur det gick för Athina!

Kram Puss

2007-02-24 @ 18:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0