Bloggutmaning

Bloggutmaning - önskningar för 2007
Jag har fått en bloggutmaning från Anne-Maj Magnström. Min lista över fem saker jag vill/hoppas/drömmer om ska hända i år är följande:

1. Världen
Att alla har det bra oavsett hur man lever, i rikedom, i fattigdom, i så mycket annat man får stå ut med i dagens globala samhälle.

2. Min familj
Att min familj har det bra och mår bra.

3. Min hälsa
Att min stress blir mindre nu när jag inte studerar och satsar istället mer på familjen och jobbet som tar tid och kraft.

4. Målet
Jag har många mål som jag vill göra i år, men det viktigaste målet för mig just nu är att ta körkort så att det blir mer fritt för mig och barnen.


5. Min hobby
Tyvärr hinner jag inte med någon hobby som man verkligen vill, men jag hoppas att jag hittar tid åt att måla och läsa böcker.

Jag skickar bloggutmaningen till: Tine, Ira, Mallansson, NordGold och Supermamman.
Labels: Annica Tiger, bloggutmaning, kulturbloggen, Nyårsönskan

Kommentarer
Postat av: Tiny

Oh my god, ännu en utmaning? Fniss - okey, lets try.. ;) Puzz Tine

2007-01-08 @ 17:45:11
URL: http://cerine.blogg.se
Postat av: Cokoris

har tagit din utmaning men svarar en annan dag orkar ej just nu men lovar svara snart.. kram

2007-01-08 @ 20:11:23
Postat av: Anne-Maj

Vad roligt! Man behöver inte följa rubriker. Man bestämmer själv vad 5 stycken. Jag gjorde mina egna rubriker... Kram

2007-01-09 @ 22:53:01
URL: http://anne-maj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0