Sommar rader...

Här kommer lite rader från mig som sällan skriver här.

Inte så mycket som hänt förutom att jag njuter av att sommaren är här och att jag nu har semester fram till den 13 aug.

Vi kommer vara mycket hemma och tillbringa i vår favorit sommarställe Hörtingen där mina föräldrar har sin sommarstuga.

Så jag vill önska eder alla blogg läsare en riktig skön sommar och ta hand om familjen och njut av de härliga stunder utan att känna stress som många av oss upplever i våra vardagliga liv.

Kram Addiswa

Kommentarer
Postat av: Tiny

Längtar å få komma ut till Hörtingen!
Hoppas du å barnen får en ljuv sommar i år!
Puss

2007-06-25 @ 14:50:08
URL: http://cerine.bilddagboken.se
Postat av: Anne-Maj

Sommaren är kort, ta vara på den! Kram

2007-06-26 @ 22:47:30
URL: http://www.anne-maj.se
Postat av: aö

hejhej brukar kika ibland på din blogg, intressant läsning.. önskar dej en fin sommar.. kram

2007-06-29 @ 08:40:24
Postat av: Cokoris

Trevlig sommar kram

2007-06-30 @ 21:11:18
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Nettan o Noella

Får väl önska dig och dina barn en riktig och härlig sommar, hoppas vi ses snart och tar lunch på stan eller så...
Krammarr

2007-06-30 @ 21:56:20
Postat av: Ingegerd Petersson

Hej säger grannen i Hörtingen, var där i går och allt såg Ok ut vid erat hus. Jag går på en kurs som heter Skogsmarkens ekologi på högskolan i Kalmar, vi var uppe där i går för att göra några observationer inför uppsatsskrivandet. Och så sitter jag och googlar Hörtingen och hittar din blogg. Häftigt. Ja du kanske undrar vilket av huset som är mitt, dt röda ruffiga som egntligen inte är ett hus ivarje fall inte inuti,utsidan ser väl hyffs ut...

Kul att läsa din blogg...Min ligger nere just nu, men har tänkt ta upp den igen innan nyåret

2007-12-27 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0