Tiden bara rusar...

Satt och kollade igenom mina bilder för att sedan spara dem i CD så de inte försvinner. Man kan inte förlita sig på datorer som kraschar eller krånglar eller alla dessa virusattacker  man får.

Hittade bilder från vår resa till USA sommar 2005 och jöses vad mina ungar växer så det knakar och tiden den rusar bara iväg. 

När Channie och Athina var små så tog jag bilder på dem och lappade i fotoalbum och man tittar då och då på bilderna och ser att de förändras ju större de blir.  Men när det gäller mina prinsar så är det antigen digital kameran eller våra mobiltelefoner och man får lite dålig samvete av att de inte har fotoalbum som mina töser har. Jag tittar inte efter bilder lika ofta så när jag hittade bilderna från vår sommarvistelse i USA sommar 2005 så märkte jag vilken skillnad. Jag har redan glömt bort nästan hur grabbarna såg ut som små och  som mamma är det ju naturligtvis inte så bra. Så nu har jag bestämt att fixa bilderna till vanliga bilder från digital kamera så att de också får album och se tillbaka hur de var som små.

Här kommer bilder jag hittade när vi var i USA..

                            
Colin                 Familj & kusin Nina        Colin m Dave     Tina och Annie     Jag med lilla Nick


                   
Nick 1 år            Colin 2 år    Prince vill bada med!   Tösen Tina         Annie m lillbröderna



                               
Dave jag, Tina o Nick  Rider på Kamel  Colin & Nina         Fyller 1 & 2 år         Jag och kusin Nina

Ta vara på tiden, ty den är dyrbar...

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Alltid kul med bilder! :) kram på dig vännen

2007-06-06 @ 13:38:36
URL: http://cokoris.blogg.se
Postat av: Nilla

Hej addie!
var länge sen jag kikade in hos dig men nu är jag här!! fina bilder. jaa ungarna växer verkligen så det knakar!!!!! hoppas ni har det bra! välkommen du till mig blogg också om du har lust!! kram kram

2007-06-06 @ 21:14:33
URL: http://nillapilla.blogg.se
Postat av: Camilla

hur gick halkkörningen???
kramis

2007-06-07 @ 19:08:15
URL: http://rainred.blogg.se
Postat av: Pernilla W

Vilka underbara fina bilder. Jag håller med dig att man ska ta vara på tiden, stor kram ha en skön sommar

2007-06-07 @ 21:35:41
Postat av: addie

Svar till Camilla - den gick prima och det var kul. Måste lära mig att inte oroa mig i onödan hehe!! Nu återstår bara teori och uppkörning.....

2007-06-07 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0