Älskar mina barn!

                                                            image197       



Rosen den vill jag ge till mina barn och det ska vara en varje ros som skiner som bilden o lyser så vackert.


Barnen, de betyder så mycket för mig och de ger mig så mycket kärlek, skratt och glädje.


Jag känner mig trygg som mor för jag vet att vår relation är bra. Vi säger alltid att vi älskar varandra när vi skiljer oss åt. På bussen säger jag det ofta innan mina flickor stiger av och när jag lämnar pojkarna på dagis så vinkar de alltid och sänder massa pussar och tecknar I LOVE YOU


Det är en skön känsla när jag ska jobba för dagen.


Häromdagen skrev min äldsta dotter på bloggen om kärlek och jag blev rörd hur hon utryckte sin kärlek till mig och så här skrev hon:


kärleken är obeskrivlig det finns ju olika sorters kärlekar. Kärleken för sin mor, för sina kompisar, för ett husdjur vad som helst. Men en sak jag vet är att jag alltid kommer att älska min mamma och hon mig.


Kommentarer
Postat av: Tine

Vad vackert att Channie skrev så! :D Puzz

2008-04-04 @ 14:24:02
URL: http://minds.blogg.se
Postat av: Cokoris

Jättevackert!!

2008-04-04 @ 21:02:13
URL: http://misscokoris.blogg.se
Postat av: Nettan

Fint skrivet och vackert av Channie!
Kramar

2008-04-04 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0