I helg...

I helg har jag inte gjort sååå mycket förutom att man har börjat skriva en:

image225 För snart är det ju dags att flytta och listan kommer att bli superlång. Ser inte framemot alla packning men nåväl. På tisdag den 29 ska jag hämta 27st lådor som jag köpt av en kompis. Tror definitivt att jag behöver mer än 27 lådor för man har rätt så mycket saker. Ska försöka kasta en hel del också.

Sen har jag åkt  image226med kära vännen J och det var superhärlig och jag ser framemot flera härliga åkturer med dig när tiden räcker till!!

Hoppas ni haft en fin o härlig helg!

/MC bloggaren Addie

Kommentarer
Postat av: Tiny

Tihi!!! Puzz

2008-04-27 @ 22:38:01
URL: http://minds.blogg.se
Postat av: Maria bra

En lång lista att skriva.. he he :) Kramm

2008-04-28 @ 08:01:17
Postat av: Ingela

Phua, börja NU med att rensa rensa rensa! Men konstigt nog slänger man saker sen EFTER man flyttat iallafall :/

Kram&puss

2008-04-28 @ 20:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0