Saknar

Jag tycker vi har så trist väder ute och sen är det ju rena april skämtet. Vi får konstiga väder just den här månaden och jag tror att det alltid är så i April. 

Just nu tycker jag vi har urtrist väder och saknar efter grönskan färg och sen se all vackra färger som kommer fram. Får drömma mig vidare tills verkligheten är här och och se allt man så önskar sig. Sen är det bara att räkna semestern och alla härliga sommardagar med nära o kära. 

                                                 image199

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du skickade hit regnet jue, den ville vi inte ha här! Suck eländes bläääää :(

Puss

2008-04-07 @ 19:51:29
Postat av: pepo

grattis! Nu lyckades du byta bakgrund. Kramar

2008-04-07 @ 19:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0