Halv 6!

God morgon!

Just nu är klockan 05.30 och jag hade svårt att somna och sov nog inte riktigt bra nu i natt och gav upp nu. Får väl vara vaken nu fram tills jag ska sticka iväg till dagens första arbetsdag!!!. Har varit hemma i nästan hela 10 veckor!!!!! Vart tusan tog tiden vägen?? att det skulle gå så fort tänkte jag inte ens på.

Egentligen tycker jag det ska bli skönt att komma igång och jobba igen och slippa försöka planera dagens aktiviteter med barnen varje dag. Mina flickor får nu agera barnvakter hela  veckan eftersom pojkarna intw börjar förän den 18 aug och jag tycker det är lite synd om dom men vad ska man göra?!..

Får önska er och ni flesta som börjar jobba idag en trevlig dag och vi hörs o störs!

Addie

Kommentarer
Postat av: maria bra

Lycka till med första arbetsdag :) Jätte snällt av dina flickorna som ställer upp att ta hand om pojkarna när du jobbar, bara en vecka sedan börjar dom dagis, spännande :) Stor KRAM på dej :)

2008-08-11 @ 08:15:25
Postat av: Ingela

Dt brukar vara så att man får svårt o sova när det är dax o börja jobba igen. Men snart kommer man in i vardagslunken igen...



Kramis

2008-08-11 @ 19:56:22
Postat av: Askungen

Måndagsdepp för många men ni överlever det, och första veckan går nog bra!

2008-08-12 @ 19:16:56
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0