Inskolning

Kl är halv sju på morgonen och jag har tv'ätt tid nu fram till kl 09. Fortfarande ovan att man ska ner till tvättstugan och tvätta kläder.  Dagen börjar sen med inskolning för pojkarna på förskolan Mobilen



Hoppas det går bra och att jag inte behöver vara med hela veckan ut. Det är lite kneppigt när alla eleverna kommer till skolan idag (måndag) och att lektionerna börjar på allvar på onsdag. Vår samordnare får redan skaffa en vikarierare de dagarna eftersom jag tog ut min mammaledig fram til lfredag.

Nu är det bara att hålla tummarna att det är bra personal, miljön är bra och att pojkarna lätt smälter in bland barn och inte ser mig och dessutom kastar ut mig för då kan jag jobba tidigare och det behöver jag ju!!..

/Addie

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hoppas inskolningen går bra!

2008-08-18 @ 06:44:48
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Ingela

Det kommer säkert att gå galant!

2008-08-18 @ 12:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0