Funderar...



Sitter och funderar på om det är värt att blogga?.. På senaste tiden har allt fler av mina elever kommit fram och sagt att de läser min blogg. Några uppskattar det och andra tycker jag med deras snack om att de går lite för långt och då känns det inte så riktigt roligt.

Funderar på om jag ska censurera och istället börja med lösenord och endast ge till vänner som kan följa upp min blogg. Jag känner mig helt låst i tankar på vad jag ska skriva för man har blivit lite trött på några av mina elever som kommer och kommenterar min blogg.

Visst är jag medveten om att jag valde att skriva blogg och låta andra läsa, men ibland man kan känna att vissa snokar allt för mycket om mitt privata liv att de till och med vill veta lite djupare om mig vilket jag tycker inte angår dem. Hur mycket ska man skriva och till vilken gräns?

En undrande Addie

Kommentarer
Postat av: Ira å Mio

VET precis hur det e!! en nackdel med att vara lärare...



KRAM saknar dig

2008-12-15 @ 14:58:01
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Nettan

Förstår dig hur du känner dig.. Kanske är det en lösning med att ha lösenord, bara till dina närmaste vänner du kan ge till.

Kanske det blir mer lugnt och så??



Kram

2008-12-15 @ 15:22:45
Postat av: Maria Bra...

Förstår di ghur du känner, kanske är det bäst att ha lösenord, bara din närmaste vänner kan få.. krammm

2008-12-15 @ 18:53:52
Postat av: Maria J

Ja, det är inte lätt det där.... Men om du vill att det är vänner som ska följa med i ditt liv så kan du lösenordskydda det i så fall. Och bara ge till de som du vet kan lita på och så!! KRAAMM

2008-12-17 @ 10:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0