Här bjuder jag...

Att det är kallt ute och att visa en bild på mig som 16 åring i sommarens kläder är något jag vill bjuda på.

Jag har många fina o härliga vänner på facebook och det är kul när de sätter in bilder och skriver "old times" eller "MSSD memories" och "College memories"

Här fick jag se en bild på mig tillsammans med mina Amerikanska vänner och när vi åkte på vår senior trip ner till Florida och besökte Disneyland.

Jag var 16 år, en ung tös och när jag tittar på bilden så har jag måna fina minnen då jag studerade som utbytes student i ett år på Model Secondary School for the Deaf i Washington D.C..


Susan Straight, John Kirby, lilla jag och Phil Mc Coy


Kommentarer
Postat av: Ingela

Söta lilla Addie, du är lika vacker idag :-)



Kram Puss

2008-12-17 @ 10:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0