Julens ledighet började inte så bra…

Jag var glad över att julens ledighet nu är här, men det började inte med bra start.

 

Pojkarna blev sjuka och det var tufft att ta hand om två småttingar som inte mådde så bra. Nu är de äntligen glada och piggare.

 

Athina cyklade till affären för att köpa lite gott, men på väg hem så skrämde en man henne så att hon cyklade fort och ramlade omkull.

 

Det visade sig en halv timme senare att vi åkte in till akuten och hem sent på natten kom vi hem med gips på handen som hon har nu. Följande natt hade hon så ont och jag tyckte det var så synd om henne.

 

Nu hoppas jag innerligen att julen blir en fröjd tid för mig och barnen och att inget annat händer så låt oss bara få njuta och ta det lugnt de närmaste dagarna.

 

Julkramar från

 

Addie


Kommentarer
Postat av: maria bra

Paulina berättade för mig att Athina o du åkte in till sjukhus, Oj vilken otur. men hoppas hon känner sig bättre nu med mindre ont.. krya på henne från oss.. Krya på pojkarna så dom blir friska innan julafton.. Kram till er allihopa från mig m. familj

2008-12-21 @ 17:25:45
Postat av: Ingela

Men stackars er, stackars Athina. Bröt hon handen eller?



Kraaam

2008-12-21 @ 17:44:47
Postat av: Ira å Mio

Ojdå! Hoppas resten av julen fortsätter MKT BÄTTRE! had det bra i Örebro i helgen (lör-sön) kort och intensivt men härligt oxå! tyvärr fanns ej tid till allt, det var Alex jag åkte dit för, men nästa ggr jag e i standen ses vi, och sen får vi hoppas du ska till Sthlm snart :-) kanske dags för ny ci-koll eller liknande... zzz här då! puss

2008-12-21 @ 18:37:51
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: rosi

aj aj . stackars din dotter.. min dotter har haft gips i hand. ca en å halv månad sen. hon halkat i dusch och hand träffat handfat. det gör förbannad ont och blå och svullen så åkte vi in akut så fick hon gips.. hoppas ni njut julen . god jul. julkram

2008-12-21 @ 18:53:30
URL: http://strandbergljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0