Norr upp..

Julen var harlig och jag spenderade med mina flickor. Tror faktiskt det ar forsta gangen som jag o toserna firar jul helt ensamma. Sitta och ata gott och titta pa Kalle Anka och allt som hor julen till. Toserna fick till gladje en laptop av sin pappa och de ar mer an overlyckliga. Skriver och bloggar nu med deras laptop sa darfor ser det lite konstigt ut.

I morgon tidigt pa morgonen bar deet ivag for mig, Tina och Colin upp till Norrland - ja till vackra Pitea och dar ska vi fira med goda vanner. Det blir en lantliv, ridning, klappa kor och vara ute i naturen och bara se och forundra av all sno. Jag hoppas vi hinner till Piteas havsbad och bada inne pa aventyrsbadet.

Det blir en spannande resa men vagen dit upp blir lang.

/Addie

Kommentarer
Postat av: maria bra

Ha så kul o mysig uppe i Norrland. Välkommen till min uppväxt fast 9 mil därifrån är jag uppväxt i.. he he :) God fortsättningen !!

Kramm

2008-12-26 @ 17:07:53
Postat av: Ingela

Ha det så skönt däruppe och njuuuuuut!



Gott Nytt År!



Puss!

2008-12-26 @ 19:16:29
Postat av: Iréne K

Ha underbara dagar! Det förtjänar ni allesamman!!!!!!! KRAMMMMMMMMMMMMMMM från oss alla här =)

2008-12-27 @ 12:15:55
Postat av: Järnlady

Gott Nytt År - kramar till er alla!

2008-12-28 @ 20:31:34
Postat av: Maria J

Gott Nytt år!! Hoppas ni har det underbart däruppe!! Passa på nu och njut av ledigheten!!! KRAAMMM

2008-12-31 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0