Sjukt bra Obbarius!

Kristian Obbarius



Den här killen är en professionel poker spelare. Det som gör mig imponerad till MAX är att han är döv och ser möjligheterna istället för hindren. Han spelar i world Poker tävling i Las Vegas just nu. Jag är en sann poker hatare, men via hans härliga fästmö Sofia har jag blivit en tillgiven Obbarius fan.. 

Han har gått vidare til ldag 3 och det är helt otroligt och läser med spänning och följer Kristians blogg där han skriver hur det går för honom. Läs ni gärna och bli en supporter ni med: http://obbepoker.blogspot.com/

Jag känner bara stoltheten för hur ofta får vi döva/hsk och Ci visa världen att vi kan också vara lika bra som hörande.

Hejja OBBE du e helt BÄST!.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hehe, vad kul att du skriver om min Kristian i din blogg! :) Kristian har hamnat i ITM (In The Money) & gått vidare till dag 4, det kan du läsa mer om i min blogg som är nu uppdaterat och i kristians blogg som också kommer att uppdateras :)

2008-07-11 @ 11:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0