Dagens sjukvård...

Dagens sjukvård suger!!!

Att sitta i över 7 timmar på akuten med lilleman som hade en mycket stor och otäck blåsa i sin lilla fot och att man kunde se blod och se grabben lida var inget alls kul.

3-5 olika distriktsköterskor/läkare kom och tittade och man fick svar varje gång att de inte var säkra på vad man ska göra åt såret.

Efter flera timmar tyckte de att grabben ska hem och komma nästa dag för operation och så åkte man hem och natten var jobbigt då han grät i timmar och somnade inte förän kl 04!!!

Väl på morgonen kom man till operationsalen, men där blev det tvärr stopp!!!! Denne läkaren tyckte såret var konstig och tt det inte var nån ide att göra någon ingrepp utan den ska läkas av sig själv och att lilleman får pencillin????...

Nu är hemma  för andra dagen och nu jädrans ska jag till vårdcentralen och bråka!!!. Såret är värre än vad den var innan och jag tänker inte ge mig tills de lyssnar!!!..

/Frusterad bloggaren Addie

Kommentarer
Postat av: Maria bra

Vi pratade redan igår via msn, det låter konstigt ang läkare. Hoppas det går bra hos vårdcentralen för er idag och att läkare hittar vad som är ? Tänker på dig och Yannick igår och idag, Inte kul för Yannick som fick lite sömn. STOR KRAMMM

2008-06-10 @ 15:40:25
Postat av: HappyAnne

Åå kära, stackare lillan..Jag hoppas han mår snart bättre efter ha fått en riktig hjälp..Jag blev så förbannad när jag läste det här om sjukvård. Håller helt med dig om Sjukvården suger!!!



Kram// Anne

2008-06-10 @ 19:21:19
Postat av: Nettan

Precis som jag sa tidigare till dig ( du vet vad!).

Stå på dig och strida mot sjukvården för det är du som är mamma till Nick och vet bäst!

Skickar mega varma kramar härifrån oss tjejerna.

2008-06-10 @ 23:12:50
Postat av: Tine

en hælsning från Danmark.. blir lite danske text... Som jag skrev i sms - fy fan... Hoppas verkligen Nicksen mår bættre nu? Saknar er alla!

Vi ses nøær jag ær åter i Ørebro o Kumla å kæra Nærke..

Puzz

2008-06-11 @ 10:44:34
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0