Klädstil

För ca 2 år sen tror jag så sa min stora tös att hon aldrig kan tänka sig att ha second hand kläder eller åtminstone inte mina kläder för att hon inte gillade min klädstil.


Nu är hon nog nästan stamkund hos andrahands affärer och till och med en STOR stamkund för att öppna min klädgarderob!!! Funderar på om jag ska skaffa lås ha ha! Men hon är så söt i de klänningar/linnen som hon hittar i min garderob och sen ändrar lite stil i hennes smak.


Visst är hon söt i mina kläder?



På skolavslutningen hade hon den här som jag bara haft en eller två gånger!! Här med sina klasskompisar.



Klädbloggaren Addie


Kommentarer
Postat av: Tine

Väldigt sött!!! Känner igen klänningen! ;)

Puss

2008-06-14 @ 22:42:32
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: maria bra

Jätte fint :) Söt.. Du är inte ensam, mina döttrar brukar kolla min garderob om det finns ngt kläder som vill låna.. hi hi :) kram kram

2008-06-15 @ 08:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0