Vemodig och blandade känslor!

I dag torsdag den 5 juni tar de flesta elever jag undervisat i 3 år student. Önskar dem all lycka på livets stig.


För mig är det vemodigt och har blandade känslor för i 3 år har jag jobbat på Tullängsskolan som lärare. Sommaren kommer och man får sin semester, men jag har ingen aning om hur det blir för mig i höst. Sökt flera jobb och det är bara att vänta och se.


Det som skrämmer mig är att man ska bo i Örebro och där är allt för många döva och hörselskadade arbetslösa och jag är rädd att jag kommer få problem att hitta jobb. Så det är med blandade känslor man har idag, men jag ska försöka tänka positivt och hoppas så småningom att jag vet hur det blir för mig i höst.


Ha en skön dag på National dagen imorgon!


/Addie


Kommentarer
Postat av: maria bra

Härlig med sommarlov o semester för er :) tänk på postivit, det är viktig att man är envis att visa att man vill ha jobb.. hålla tummarna att du får kvar ditt jobb :) kramm

2008-06-05 @ 21:09:48
Postat av: Solveig A

Men varför får du inte vara kvar om du har jobbat som lärare i 3 år på Tullängsskolan??? Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för dig att få jobb. Ha en skön sommar! Kramar

2008-06-05 @ 21:35:29
Postat av: Ingela

Härligt o se dig en kortis i dag o få kramas :)

Det kommer o lösa sig för dig med jobb ska du se!

Kram

2008-06-05 @ 22:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0