WOW!

Vet ni vad som är så wow för mig just nu??

Om jag kollar statistiken     så hade jag i gårdagen (tisdag den 18 mars) 83 sidovisningar och 33 unika besökare och bara 3 som kommenterade??? - Jätte intressant tycker jag. Hela 30 unika besökare kollade och läste och troligen tyckte de att inget var intressant.

Men nåväl jag har ju valt det här och fortsätter med det. Det är ni som avgör om ni lämnar spår men ska bli intressant och se hur länge jag har den här motivationen att skriva i min blogg. Ett leende är något vi behöver då och då när man vet att man skriver något bra som gör andra att det är intressant.

Ha en skön onsdag

/Bloggaren Addie

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du är inte ensam om,Addie! Det är också många som besökte min sida utan att kommentera.Så det är bara att fortsätta och se.
KRAAMMM på dig,vännen!

2008-03-19 @ 10:25:04
Postat av: Tine

Hehe.,, I´m tha one, läste hemma hos pappa o hans dator funkar jue inte perfa.. hehe-- puzz

2008-03-20 @ 10:06:30
URL: http://cerine.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0