Hmm..

Det är mycket man ska göra och tänka på inför vår flytt till Örebro. Jag ar hunnit med mycket men tar lite timeout från alla saker man måste gå igenom och lite annat..

Ringt till Örebro kommun för att få dagisplats åt mina prinsar

image237

Men det visar sig att det blir svårt att få dagisplats där vi kommer bo och kön dit är lång. Det innebär att pojkarna kanske måste gå på dagis längre bort och det kan hända att de får gå på dagis i Adolfsberg, Tybble, i stan och ja där det finns lediga platser.

Det är inget man kan vara glad över för det kommer nog bli stressigt för mig men vad ska man göra åt det!!

suckar!

Kommentarer
Postat av: maria bra

Hoppas att du får dagis plats nära du bor. finns det fler dagis plats närheten din nya hembostad ? hålla tummarna att det löser sig tills slut med att pojkarna får plats där du bor :) kram kram på dej :)

2008-05-06 @ 19:52:44
Postat av: Tine

Addie - ja jag vet att hos dej trivs mina prinsessor, då Emina sovit hos dej förut! :) Som jag skrev i bloggen det är inte tjejjerna som inte vill, det är jag som är OVAN.. men ska nog börja nu.. ;)

Ang om dagis, vilket dilemma, men hoppas prinsarna dina åtminstone kommer närheten av er, eller nära dina prinsessors skola, så kanske ni kan hjälpa varamdra osv... PUSS!!!
Puss Vännen!

2008-05-07 @ 13:24:27
URL: http://minds.blogg.se
Postat av: Cokoris

håller tummarna för du får platser till pojkarna snabbt i brickebacken

2008-05-07 @ 20:16:50
URL: http://misscokoris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0