Underbar helg...

Hade en underbar helg.. Fredagen bjöd jag vänner som kom till ljusparty som jag ordnade. Det var vänner i olika åldrar och jag bjussade på grönsaksdip och lite annat gott. Efter ljuspartyn stannade fler och vi pratade sent mot kvällen och det var bara så mysigt att få sitta och snacka om olika saker.

Lördagen var det öppet hus på Tullängsskolan och Virginska så jag åkte till jobbet och var där en stund. Sen kom I och N med tösen min och vi tittade runt lite och sen stack vi till Virginska och det var lika trevligt där. Channie har lite svårt
att bestämma sig med alla information hon får om gymnasiet. På min tid var det så få linje man kunde välja men nu är det så många att man blir lite förvirrad av alla program och krav man ska ha, så jag tycker det är synd om Channie.

På kvällen hade vi det lugnt och jag njöt att bara koppla av med mina söta prinsessor, storprinsessan I och lillprinsessan N och det var helt enhelt en myskväll med tända ljus och snack om allt mellan himmel och jord.

Söndagen var det Sinneshögmässa och jag var delaktig och det var en fin två språkig gudtjänst. Därefter gick
jag till min kollegas homeparty om skönhetsproduktion och det var intressant.


Jag är nöjd med helgen..

Helgens plus


Att få umgås med I och N
Öppet hus
Att man kände sig avkopplad och inte ens en stress inombords


Helgens minus

Att det är så KALLT ute
Att lillpojken Nick hostar så och enligt hans pappa låter det som astma
Att lillpojken Nick åter får svåra eksem och kliar sönder sig - det är lidande o stackars lillen
Att Nicks salva o medicin kostade kjortan!!!!.
All det tråkiga man läser i tidningar om olyckor och hur kallt det ska bli längre fram


Ha en skön vecka!

Kommentarer
Postat av: Ingela

God morgon! En rejäl sovmorgon här för mig o skruttan, vi vaknade kvart i 10. Skönt! Här yr snön o det är maaaaassor ute phu, tur jag inte åkte hem idag i detta kaos.



Tack för en underbar helg, det var så mysigt o komma i väg fast som alltid ska tiden ha så bråttom :(



Puss puss! Love u!

2008-11-24 @ 10:39:47
Postat av: maria bra

kul att du har haft kul i helgen :) kramm på dej

2008-11-24 @ 13:39:15
Postat av: Järnlady

Tack för i fredags. Kommer o hämtar ljusen sen.

Bra att du har har haft bra helg. :D

KRAM - det känns.

2008-11-25 @ 05:26:41
Postat av: Iréne K

Sköööönt du haft en bra helg och ljusparty blev mysigt!!!

hoppas innerligt att nick blir bättre snart... Ses snart!!! Miss U!

2008-11-25 @ 08:10:18
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-25 @ 15:22:24
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0