Channie - idolfreak!

Channie har bara idol i skallen just nu och hon är så lycklig för att hon tillsammans med vänner åkte till Stockholm i veckan. De skulle shoppa, men Idol hotellet lockade ungdomarna för mycket att de tog chansen och stack dit.

Gissa om Channie kom hem glad och lycklig... bilder säger fler än tusen ord...

                                       

Bäst av allt var att hon fick träffa och stå nära de här personerna


Channie och Johan P


Kram kalas

                                 

Kul för tösen min och jag försöker komma ihåg hur jag var i hennes ålder. Minns att jag var tokig i några personer som var mina stora idoler på 80 talet och åkte till ställen o lyssnade när de spelade,  men hade nog inte så tur att bli plåtad med någon som Channie nu lyckades med. En liten avudsjuk mamma kan jag vara - det är väl naturligt!!.

/Addie


Kommentarer
Postat av: Ullis

Oj vilken lycklig tjej;)



Träffade ju Johan och Lars jag oxå häromdan:) inte för att jag har följt idol så hundra, men Lars är min favorit:P



Kram och ha en skön helg

2008-10-31 @ 12:15:30
URL: http://allmogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0