I Malmö...



Befinner mig just nu i Malmö så därför har jag inte skrivit något som jag annars brukar göra.

I dag har jag föreläst om Demokrati för Döva i Örebro och det blev bra och många kom med intressanta frågor.

Jag har med mina grabbar och de är lyckliga att få träffa kusiner för min bror bor nämligen i Malmö. Ja ja, jag är jätte dålig på att besöka brorsan och det borde jag egentligen göra lite oftare. Låta barnen få träffa kusiner och så har jag ju många vänner som bor i Malmö så på något sätt ska jag försöka komma hit igen och stanna lite längre.

Nu ikväll besökte jag Turning turso om det är så den heter som bilden ovan och jag är så imponerad hur aritikteken har gjort och det är ju fantastikt och det är ju en vacker område.

Nu är jag så trött att jag nu ska gå och lägga mig och hoppas bli piggare imorgon (söndag)

Trevlig sen kväll

/Addie

Kommentarer
Postat av: maria bra

ha kul i Malmö :) Det var så länge sen jag var i Malmö sist.. he he.. kramm kramm

2008-10-12 @ 07:52:43
Postat av: Ingela

Hörde du träffa mina päron i går :)



Kram puss!

2008-10-12 @ 10:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0