Idag...

I dag torsdag (16/10) mår jag prima och på glad humör. Sitter åter på bibliotekets sjukhus och på fm har det gått prima. Har nu 1 1/2 timmes paus och ska snart iväg o äta  något snabbt sen är det sista uppgift att träffa Erik och gå igenom det tråkiga att läsa och lyssna, men jag ska ju LE för det är ju IDAG jag äntligen åker hem och då ska jag bara pussa ihjäl mina flickor och bara gossa med dem. Pojkarna får jag träffa på söndag och jag längtar så mkt att få se och krama dom.

Ha en fin dag!

/Addie

Kommentarer
Postat av: maria bra

kul att höra att du är glad idag, och att åka hem idag och mysig med barnen under helgen :) kram kram

2008-10-16 @ 12:41:30
Postat av: Lili

Skönt att du mår bättre..

2008-10-16 @ 14:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0