Inför gymnasiet

Kom hem nu sent och är jätte trött  och undrar hur jag ska orka med att få alla viktiga information man fått nu ikväll om gymnasiet. Det är otroligt mycket man ska ta reda på, att vara en stor stöd till Channie, att gå igenom alla gymnasieval som vi fått både från skolan och posten.

Det blir många möten och träffar, besök till gymnasieskolor som ska ha öppet hus och så mycket mer.

Att det är så mycket man ska tänka på inför gymnasiet

Det ska bli spännande att se vad Channie väljer och jag tror att det kommer gå bra för henne och jag tror på min tös mycket.

Puss på dig Channie

/Mamma

Kommentarer
Postat av: Jos

Spännande m gymnasiet... Min tur om ca 10 år... vill ej tänka på det nu.. hehe..



KRAM Jos

2008-10-21 @ 20:37:36
URL: http://joskankkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0