Stockholm och kurs..

God morgon mina kära bloggläsare...

Det är morgon den 4 oktober och jag är på besök i vår kungliga huvudstad



Det blevsnabba ryck för min del men sen kan man säga att det är typiskt lilla mig som flänger runt och reser och försöker planera så gott det går. Är i stockholm för att vara med på en kurs om babytecken och det är för Dövas Förenings räkning. Jag sitter som ledamot för Dövas Förening i Örebro Län/Kommun och vi fick bidrag föratt ordna kurs i babytecken. Kursen ska vända sig till hörande föräldrar med hörande barn och undervisa dom i enkla teckenord. Efter kursen ska jag lära upp den som vill undervisa babytecken åt vår förening och det hoppas jag att det blir snart,

Önskar er en skön lördag

/Addie

Kommentarer
Postat av: Ullis

Du far och flänger du;)



Syns om 10 dagar,,ska bli riktigt kul och träffa dig...



Kraam

2008-10-04 @ 08:44:49
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Nettan

Håller med Ullis!! Men hoppas du får kul i Sthlm och att du får nytta och lärorik så hoppas jag att det blir bra start med babytecken i Örebro..

Kram

2008-10-04 @ 10:11:17
Postat av: Ingela

Far & fläng som alltid ;)

2008-10-04 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0