Trevlig...



Önskar jag er, mina bloggläsare. 

Skönt vara hemma från Stockholm och man är verkligen trött och det var skönt att få sova i sin egen säng. I dag fredag är jag hemma från jobbet för jag orkade liksom inte och behöver fortfarande vänja mig vid all ljud som kommer åt alla håll.

Det blir en skön kväll och stund med min stora tös, Channie och vi ska mysa och kolla på någon film o tösen min får välja vad hon vill.

I morgonbitti åker jag till Uppsala där jag ska på Nationell Forums möte och det är hela dagen fram till söndag.  Ja jag vet, ni som tjatar på mig så - att jag ska ta det lugnt och inte stressa så, men snart är oktober månaden slut och det är först i november som man kan känna - aaahh nu är det äntligen lugn och inga massa resor eller möten som man har nu.

Så nu önskar jag er åter en skön och härlig helg och att solen skiner strålande hela helgen för er.

/Addiswa

Kommentarer
Postat av: Iréne K

Trevlig helg på er med från oss allesamman här!

Jättemysigt busthemedostsnackkväll!!!! Tack!!!

2008-10-17 @ 12:19:29
Postat av: Ullis

Ha en skön helg trots du ska iväg;)



Och skönt att du mår bättre...



Jag mår oxå bättre,,precis som att det blir bättre och bättre för varje dag,, det är nog mycket din förtjänst efter jag fick träffa och prata med dig, att det jag har känt och känner är normalt...



Massa kramar till dig!

2008-10-17 @ 12:47:29
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Catharina

Jag önskar Er också ha en trevlig helg. ler Kraam

2008-10-17 @ 16:24:33
URL: http://caromira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0