Trots all...

Trots all smärta jag fick gå igenom så tittar jag tillbaka att det var värt smärtan när jag för snart 2 veckor sen gjorde min andra CI operation. Jag blickar tillbaka och visar bilder... En eller två bild kanske är känsligt att se, men det är så jag fick gå igenom.

 
På väg till Huddinge



Nu inne på CI-kliniken



Strax innan jag åkte in inför operationen



Öm är jag och så trött och jag var nog lite över doserad mot smärtan



Kunde knappast äta så det blev en äcklig grön soppa att äta, men bättre än ingenting. Sjukhus mat smakar ju öörrkk.
 


I veckan ska jag ta bort stygnet och så här ser det ut, Håret kortklippt en bit och den 13 okt är jag i Sthlm i 4 dagar för att få min processor och att lyssna, vänja mig vid ljud och allt och jag längtar till MAX. 2 år sen jag gjorde det på det första och det var spännande och trots allt är det lika spännande nu med. Jag har lärt mig att ha jätte LÅGA förväntningar för man vet aldrig hur det blir - blir det lyckat eller misslyckad??

/Addie

Kommentarer
Postat av: Ullis

Vilken tur att jag tog yogurth istället för den där soppan,,den såg inget god ut alls:S...



ska se om jag sätter in en snygg bild på mitt ärr oxå:P



Kramkram

2008-10-05 @ 21:38:47
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det kommer nog att gå galant det där :)



Ses snaaaart!



Kram kram puss

2008-10-06 @ 09:30:35
Postat av: maria bra

Skönt att allt gick bra för dig :) Stor kram på dej :)

2008-10-06 @ 11:43:26
Postat av: Nettan

Du har nog med din stryka att vilja vad du pi vill!

Stå på dig och det kommer nog gå galant - precis som Ingela skrev..

Kramar

2008-10-06 @ 18:51:10
Postat av: Åsa

Hmm grön soppa...... menmen du fixxar någon tills slut men jag håller tummen för dej att alla ska gå bra..KRAAM

2008-10-07 @ 05:21:32
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0