Underbart..

Underbart att få vara med barnen nu efter en sån hetiskt tid. Kom hem från Uppsala idag och nu känns det BRA att det nu börjar lugna sig för min del.

Gossa med barnen o prata om allt är det bästa jag vet.

Härligt vara hemma, men suckar att jag ännu inte hittat en fin hatt hylla till hallen så är det någon av er som kan tipsa om en sida där man hittar något fint? måse  fixa det och det var ju ett tag sen vi tapserade hallen.

Har kollat på Ellos, Halens, Ikea och några till men ännu inte hittat det jag vill ha. Ni som kikar förbi kanske ni har några köpställen man kan kolla på?

/Trevlig söndag kväll - Addie

Kommentarer
Postat av: Ullis

haha,,,ja han känner sig lite utanför....;) men han har glimten i ögat,,han vet hur mycket jag tycker om att spela....KRaam och sköt om dig

2008-10-19 @ 19:58:44
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Britt

Jaa borta bra men hemma bäst.. Tack för senast det var pi trevligt att snacka med dig i helgen.. Det gick mkt bra att flyga hem det känns skönt att vara hemma igen. Kram!

2008-10-19 @ 21:23:44
URL: http://bijaadjo.blogg.se/
Postat av: Smultron

Kanske på Åhlens´? lite dyrt men snyggt där, köpte en hatthylla därifrån!

2008-10-20 @ 06:55:31
URL: fhttp://finntrollochsmultron.wordpress.com
Postat av: maria bra

förstår att det är skönt att vara hemma igen :) Mio, jotex ? -> hatthylla ? Jag köpte hatthylla i Ikea. Kram kram

2008-10-20 @ 08:05:02
Postat av: Iréne

Kolla på Olsson å dåm.. de har kul grejjer även uppåt väggarna =)



2008-10-24 @ 00:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0