Fnissar...

Sitter och fnissar som:



Alfons Åberg. Sitter och tänker på en kul grej som hände när jag var hos CI-teamet i Huddinge och kan skratta åt det.

Min läkare Anders ville att jag skulle genomgå hörseltest på vänstra örat så gjorde det med audionom. Vi gick igenom och där satt jag och bara klickade och klickade och åter klickade och hon som ansvarade för testet var så förvånnad
" men vad bra du hör" 
"eh jag klickar ju så fort ljudet kommer så det är bara att klicka på"

Så fortsatte vi och jag klickade snabbt så fort jag hörde ett ljud. Hon frågade till och med om det var stark ljud, vibrerande ljud eller ljust och jag svarade rätt på allt.  Men sen kom vi ju på....

Jag har ju min CI på och då började vi skratta för tydligen var det ju så att jag hörde ju så bra pga att min CI tog ju helt över och vi fick göra om igen och så testade vi när jag hade stängt av min processor.

Visst - det visade ju att jag var  STEN DÖV och hörde ju knappast ljud från vänstra örat.  Så vi skrattade gott åt det,  så här sitter jag och fnissar för det är så sällan man gör bort sig.

/Addie

Kommentarer
Postat av: Catharina

Hihi Det var kul!! Ha en trevlig lördag Kraaam

2008-09-27 @ 18:44:36
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Tine

Ja jag väntar fortfarande på svar via sms... ?

Kram

2008-09-27 @ 19:20:08
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Britt

Hej..Skoj att du var inne hos min sida.Det var skoj att få träffa dig i Piteå om du minns mig ;). Ohhh sååå snygg hemsida du har som Cee har gjort. Skoj att den andra CI fungerar för dig också. Jag får återkomma hit igen. Kraam.

2008-09-27 @ 20:06:20
URL: http://bijaadjo.blogg.se/
Postat av: Iréne K

Precis som Tine väntar jag också på livstecken via sms... =(

2008-09-27 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0