Härlig dag..

På morgonen vaknade jag och tittade ut och:



Tycker det ser fint ut och precis bakom är havet och solen tittade fram strålande.

Sen stack jag och vännen Tanja till Piteå och shoppade lite:



En mysig stad och så mycket att se



Tack vännen Tanja för en fin dag och vi hade mysig och bara strossa runt i affärer och en fika på Waynnes Coffe

Om en stund ska jag iväg och ha fest och skoj med alla teckenspråkiga och det ser jag fram emot.



Nu är jag redo och ni ska ana hur många gånger jag bytte kläder.. Men så här får det bli med kvällens klädsel.

Att ta bild på sig själv i toa är väl så tonåringar gör så ni kan nog märka att jag som tonårsmamma nu gör likadant

haha!

Ha en trevlig kväll kära bloggläsare

/Addiswa

Kommentarer
Postat av: Ingela

Du o kläder - så himla typiskt dig att byta om hela tiden o vela vad du ska ha på dig :D :D :D

2008-09-20 @ 21:32:08
Postat av: Åsa

Känner måste skriva och uppföljde din piteå helgen.. känner mig värmt hjärligt att du skriva några om piteå och så..... Palt.. mummms....



så du är FIN igårkväll och var rätt snygg....



KRAAm

2008-09-21 @ 07:48:31
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Catharina

Kul att läsa Din blogg som Du är så aktiv.. :)

Hoppas Du har haft så roligt igår på Dövas dag.

Kraaam

2008-09-21 @ 11:05:34
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: Anne

hejhej jättekul läsa lite från din blogg,, och du är jättefin på bilden! och hoppas op gick bra? och att det känns bra med båda ci framöver för dig! Önskar er en trevlig helg o kram!!!

2008-10-03 @ 15:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0