I dag lördag...

Jag och barnen bestämde att åka till Marieberg idag och besöka:



Vi ska spana runt lite och kolla vad vi behöver i vårt hem. Dock ska vi nog inte köpa så mycket förutom det viktigaste vi behöver och det är hylla till hallen som vi nu inte har och att det är ganska irriterande att vi måste lägga våra jackor i respektive rum så hoppas vi hittar någon hylla som vi gillar.

Sen är det lite andra saker som behövs till hemmet:

              

Har man tonårsdöttrar behöver det ordning och reda i lådorna med all smink och allt som hör tonårstjej till. Någon av det här tre produktioner får vi ta och fundera på om vi ska köpa.


Sen är det lite annat:

Har fått en ide att köpa några stycken av det här och sen sätta upp på väggarna i badrummet där vi kan ha våra tandborstar och det som vi vill ha for oss jälva.


Sen:

  och          matta behöver vi som jag tidigare berättat och förvarningslådor behöver mina grabbar.

Vi ska nog ta runt och kolla och se men samtidigt ska jag se till att inte slösa för mycket. Vi har ingen bil så buss får det bli så det som är viktigast och lättast att bära får vi nog prioritera först.

Ha en skön lördag alla bloggläsare!..

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Hoppas ni har haft bra idag, myspys kväll kraam

2008-09-06 @ 16:06:03
URL: http://dagdrommare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0