Låt mig få presentera...

Låt mig få presentera den här tösen


Söta Elsa Madeleine Randone det är hennes speciella dag



Grattis Elsa på 1 års dagen den 30 september.



Du bor så långt från oss, ja i North Carolina, USA, men  jag minns den dagen då du föddes  och kusin Nina låg på BB. Släkt och vänner fick spännande följa din utveckling när du kom ut den 30 september. Jag var en nervak minns jag och kollade er blogg ofta och där skrev man att man bland annat kunde se ditt huvud och sen tiden när du äntligen kom till världen.

Det var liksom helt otroligt att vi här hemma kunde följa min älskade Kusin Nina och hennes man, Daves stora stund i livet att bli föräldrar. Jag rös och så långt borta som ni bor så måste jag bara säga att visst är det fantastikt med dagens teknologi.

Och glädjetårar blev till mer då Nina och Dave gav namnet Elsa efter vår älskade mormor/farmor.

Nu följer jag Elsas utveckling på familjens hemsida och man känner att vi bor så nära.

GRATTIS IGEN LILLA ELSA PÅ 1 ÅRSDAGEN - KRAM FRÅN ADDIE CHANNIE, ATHINA, COLIN OCH YANNICK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0