Lilleman Nick bestämde sig...

Lilleman Nick bestämde sig att cykla nu på morgonen utan stödhjul till dagis


(bilden togs från mobilkameran så det är inte en perfekt bild)

Och ni kan ana hur nervös jag var - han var bestämd och sa att han KAN och det fanns ingen snack om att vi måste träna först för enligt Nick sa han att storebror Colin  kunde cykla direkt en dag utan stöd.

Så envis som Nick var så gick det:



rätt bra och bakom honom cyklar jag med häpnad över att han vips kan cykla utan stödhjul??!!!..

Här stöttar storebror Colin och säger:

Du kan och du är duktig så kämpa på


Lilleman hade rätt och nu är det bara att acceptera att min lillgrabb nu är stor och ännu mer självständig.



/Ha en fin arbetsdag/skoldag/vilo dag eller vad ni än gör mina kära bloggläsare

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Mysiga bilderna, och så snyggt header du har.

Hon gjorde också mitt..

Kraam

2008-09-16 @ 09:42:32
URL: http://dagdrommare.blogg.se/
Postat av: maria bra

Jätte fint blogg du har. Snygg !!!

Vad duktig pojkarna är med cykla utan stödhjul nu.. Ha en bra veckan :) krammm

2008-09-16 @ 11:39:08
Postat av: Maria J

KAn du inte komma hit med pojkarna och lära Mathilda cykla utan stödhjul!?hiih.. KRAAM

2008-09-16 @ 14:02:22
Postat av: Åsa

Så söta.. duktig han är.. som kämpar och stor bror är stolt över sin lilla bror =)

kram

2008-09-17 @ 05:03:33
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Järnlady

Bravo! Bra så kan våra pojkar cykla ute i parken när vi besöka er. Påminna mig när vi besöker er så kan jag ta med lillens cykel.

2008-09-17 @ 19:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0