min stora tös...

Min stora tös kom hem från skolan och gav mig den här viktiga information:



Ni kan ana hur jag som mamma känner mig ----)  jag måste inse att min stora tös är stor och att det blir mycket för henne att läsa, fundera och planera över alla de program som finns i boken.  Jag Kommer att vara hennes stora stöd och stödja henne på livets nya stig till val av vilket program hon väljer.

Moderkänslan den är stor med så blandade känslor, men känslorna de är varma med stolthet över vad
jag som mamma gjort för henne.

Det ska bli spännande att se vilken stig hon tar och vandrar  till den utbildning hon väljer.

/stolt mamma

Kommentarer
Postat av: maria bra

Snart är det min tur nästa år :) Håller med dig, kommer också att stöda min dotter när hon går på gymnasie :) Just nu sa hon att hon har svårt att välja vad hon vill bli.. förut var hon en mål som hon vill bli men nu har hon funderat att ta annan ??.. får se.. krammm

2008-09-03 @ 20:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0