Nyfiken...



Det är intressant att se besökarna och det blir fler och fler som kommer och läser min blogg. Vet du att jag är nyfiken:



Tittar på dig nu med kanske osäkerhet, nyfikenhet, att lära känna någon jag ej träffat och så mycket mer så ställer några frågor till mina kära blogg läsare:

Vem är du?
Känner vi varandra?
Har vi träffats?
Hur hittade du min blogg?
Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör?


Tack för din medverkan det gör mig GLAD

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Anna

Jo, efter vi bodde på samma elevhem i Örebro då va jag små.

Jepp det har vi

Via när du skrev kommenter till mig med din blogglänk.

Nja, tyckte ju bra med te x sina tankar men du skriver ju jättebra.



Kraam

2008-09-28 @ 10:38:27
URL: http://dagdrommare.blogg.se/
Postat av: rosi

Rosi

ja vi känner varandra.

vi har träffat.. men hur och var vet jag ej :-)

hittat din blogg via nåns blogg. minns ej vem.

nej du skriva vad du känner för och din tankar.- inte nån annan skull..

2008-09-28 @ 12:54:47
URL: http://strandbergljung.blogg.se/
Postat av: Järnlady

Järnet

Jepp, vi känner varandra väl.

Har vi inte setts? HAHA

Hittade nyligen bloggen via din DW .

Ja Skriv dina tanker, rara du!



Nu går jag ute igen och prejar. KRAMAR



2008-09-28 @ 13:03:57
Postat av: Iréne Kvist

Vänner i över 20 år :* / 4-ever!

2008-09-28 @ 13:04:52
Postat av: Anonym

Vi är arbetskollegor. Och du tipsade din blogg till mig och jag gillar när du skriver ditt o datt. ,-)

2008-09-28 @ 13:34:25
Postat av: Sia

Jag snubblade in din blogg från någons kommentarer och sen dess har jag lagt dig bland i "nogg/blogg" mapp i favoriter så kan kika din blogg varje gång jag ska kika på ALLAS blogg :)





Vem är du? Silva

Känner vi varandra? Nej inte riktigt...

Har vi träffats? Jodå tror

Hur hittade du min blogg? Genom någons kommentarer.

Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör? Du skriv vad du vill =)



2008-09-28 @ 13:54:27
URL: http://shinesia.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vem är du? IngelaPingela :)

Känner vi varandra? Gör vi väl ;)

Har vi träffats? Apselut! :D

Hur hittade du min blogg? Du tipsade om den tror jag....

Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör? Du skriver så bra, fortsätt med det! :)

smack

2008-09-28 @ 14:22:40
Postat av: piggelin

Vem är du? Jaa jag är elin zackrisson

Känner vi varandra? hmm vet vem du är iaf:-)en bekant ansikte typ!

Har vi träffats? Jupp

Hur hittade du min blogg? hmm tror jag hittade din blogg via nåns blogg

Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör?nää skriv vad du vill:-)



2008-09-28 @ 16:06:13
URL: http://dansarengirl.blogg.se/
Postat av: maria bra

vem är du? maria brabonjiqi

känner vi varandra ? jaaa. Har känt varandra i 11 år

Har vi träffats ? Jaa.

Hur hittade du min blogg ? minns inte, du har tips mig om din blogg ?

Ngt speciiellt du vill jag ska skriva om eller är det ok att man skriver sina tankar som jag gör ? det är alltid kul att läsa, skriv vad du vill och känner.. tankar m.m..

2008-09-28 @ 16:23:12
Postat av: Erika

1. Erika



2. Kan inte säga om vi känner varandra så bra utan vi vet vem vi är. Vet bara att vem du är däremot jag har lärt känna dig genom din blogg med dina tankar och åsikter osv och även vid våra IRL vid flera tillfälle.



3. Ja och vi träffade första gången vid WDF-kongressen i Brisbane. Hoppas att jag trör rätt?... ler



4. Minns inte ett dugg hur jag hittade din blogg, troligen hittade din blogg genom andra bloggar.



5. Gillar att läsa dina tankar och åsikter, spciellt dina tankar som du kom hit från Epotien, även dina tankar och beslut med CI.



Ha en skön söndagkväll och ta hand om dig väl!





// Erika

2008-09-28 @ 17:37:34
URL: http://www.metrobloggen.se/erika57
Postat av: Solveig A

Vi känner varandra inte så väl men har träffats några gånger.

Jag hittade din blogg av en slump genom någons annan blogg.

Jag gillar att läsa din blogg, då du tar upp olika saker som är intressanta att läsa om.

2008-09-28 @ 18:45:51
Postat av: Ullis

Vem är du?Ullis

Känner vi varandra?Vi håller på och lär känna varann kan man väl säga;)

Har vi träffats? Jupp

Hur hittade du min blogg? Säkert via Tines blogg skulle jag tro

Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör? Tycker det är bra som du skriver nu...

Kram på dig

2008-09-28 @ 19:07:32
URL: http://allmogen.blogg.se/
Postat av: Tine

SKa jag åsså svara troooo?? :p

hur va dina frågor nu då?



Vem är du? Tinyyyyyyyy

Känner vi varandra? Nääää tror inte de, retas! hihi.. Tror vi känner varandra själsligt bra!

Har vi träffats? Hupp, en svår fråga! haha, the first time in Västanvik aug 1997.. in live! ;)

Hur hittade du min blogg? Du talade om, o följer varje dag..

Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör?

Skriv du som du gör!



Pussen Tiny

2008-09-28 @ 19:27:06
URL: http://minds.blogg.se/
Postat av: Cokoris

:-) här kommer mina svar!



KRAM PÖSS



Vem är du? Ira



Känner vi varandra? Jaaaaa



Har vi träffats? OJA absolut!!! hihi



Hur hittade du min blogg? Via dig



Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör? Du skriver bra som du gör, en mix av allt!! dina barn. inredning, ci, föreningsliv, jobb, aktiviteter etc..

2008-09-28 @ 20:38:38
URL: http://misscokoris.blogg.se/
Postat av: Catharina

Vem är du? Catharina

Har vi träffats? Ja Vi träffade några ggr.

Hur hittade du min blogg? Jag hittade Din blogg genom någons blogg.

Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör? Du är så aktiv och bloggar om allt. :)



Jaa Jag slipade bara lite med sandpapper sedan målade jag. Lycka till med att Du målar/ska måla!

2008-09-28 @ 22:19:37
URL: http://caromira.blogg.se/
Postat av: pepo

Jaa vi känner varandra. ;) Vi lärde känna varandra ordentligt när vi var grannar i Nora. (Saknar den tiden). Bloggen hrmm. Minns inte det. Tror att du berättade att du hade bloggen, sen dess har jag följt din blogg även om jag inte kommenterar ofta.

Självklart får du skriva din egna tankar. Du vet att jag gillar människor som vågar säga sin åsikter även om andra kanske inte blir förtjusta i åsikter. Ärlighet är bäst. Kramar i massooor.

Ps CI. Ja ibland får jag kommentar ; blev du ledsen när Johan ville ha CI. Den skitlöjliga frågan blir jag tydligen inte av med.Ds.

2008-09-29 @ 10:17:13
Postat av: Askungen

Isabel

Nej vi känner inte varandra personligen

Jo vi har träffats under olika sammanhang på offentliga platser

Att jag hittade din blogg var det genom en ryktesväg men inte kommer jag ihåg på vilket sätt men genom Nätet iallafall

Skriv mer om dina innersta tankar

Blotta dina ärliga tankar

Om allting och ingenting

2008-09-29 @ 10:52:24
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: mallan

Känner vi varandra? nej, inte riktigt.

hur vi träffades kan du nog svara på, minns så svagt av min barndom med alla "nannyer" eller var det du som var hemma hos oss systrar? :P

Jag hittae dig via du kommenterade min blogg, tror jag.

Din blogg är så intressant, speciellt om CI- mer om det även om det är känsloladdat men nu har vi döva bättre attityd till CI, eller hur? Men jag är nyfiken på dig som adoptivbarn från Afrika- hur gammal var du när du kom hit? Och vad har du tänkt skriva för bok?:)



2008-09-29 @ 13:39:37
URL: http://dr.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vem är du? Svar: Jag heter Åsa



Känner vi varandra? Svar :YEAAH det gör vi..



Har vi träffats? Svar: Åh... jag tror vi träffa när vi var UNG p.g.a gymnesietskolan.. .Risbergskaskolan tror jag vi träffa första gång... sen var vi med ungdomsklubb.. bla bla SDU m.m.



Hur hittade du min blogg? Svar åh... gemon en någon blogg så de blev min favo blogg så jag tycker det är spännande läsa din blogg vill gärna uppföljde vidare om jag är välkomna ..he he



Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör?

Svar: nej du får skriva vad du vill och lyssna på din härlgit hjärligt!!!



2008-09-29 @ 18:00:20
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Alina

Tycker du att Prins Philip och Orlando Bloom är lika? Säg vad du tycker!

2008-09-29 @ 18:04:18
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-29 @ 18:04:34
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Maria J

Vem är du?Maria J

Känner vi varandra?Jajamensan

Har vi träffats?många gånger

Hur hittade du min blogg?Minns inte

Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör? Du skriver från hjärtat som du känner är rätt att skriva om!



KraAMM

2008-09-30 @ 20:45:23
Postat av: Anna

Vem är du? Anna

Känner vi varandra? Ja det gor vi!

Har vi träffats? Ja vi traffades i Leksand 1998. Om jag nu minns eller var det innan??

Hur hittade du min blogg? har ju vetat din blogg lange!!! hummm.. antaligen genom vanner!

Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör? Det ar du som bestammer vad du ska skriva och vi har ju yttrande frihet och det ar alltid spannande att lasa och saga asikter!!

2008-10-01 @ 15:37:14
URL: http://web.mac.com/annanordgold
Postat av: Amiii

Vem är du? Amiii ;)

Känner vi varandra? :o `Känner vi varandra? måste fundera :D:):D

Har vi träffats? Nåja ;P

Hur hittade du min blogg? mm, Minns inte riktigt, kanske hittat ditt bloggadress inne på andras blogg.

Något speciellt du vill jag ska skriva om eller är det ok man skriver sina tankar som jag gör? Skriv precis vad och hur du känner som är rätt, jag älskar att läsa ditt blogg :P



Stooor kram på dig vännen

2008-10-02 @ 15:24:39
Postat av: Madelaine

VEM ÄR DU? Madelaine " Madde "

KÄNNER VI VARANDRA? Nej

HAR VI TRÄFFATS? Nej, har bara sett dig enstaka ggr när man var barn.

HUR HITTADE DU MIN BLOGG? Via andras antar jag :)

NGT SPECIELLT DU SKA SKRIVA OM? Skriv som du brukar.

Läser ibland dina bloggar när tiden finnes :)

2008-10-02 @ 23:07:52
URL: http://www.nogg.se/madelaine
Postat av: jenny

1. Jenny "Jk"



2. Hm, vi känner inte varandra men tycker att vi börjar lära känna varandra genom att läsa varandras blogg :)



3. Jag är bergsäker på att vi har sett varandra, men pratat med varandra, tror inte det.



4. Jag hittade din blogg för mycket längesedan och tycker mycket om det du skriver



5. Du ska absolut fortsätta med det du gör!stor kram

2008-10-05 @ 17:59:47
URL: http://jennyk.blogg.se/
Postat av: Nina S

Vem är du? Nina S från Sverige/Finland ;-)

Känner vi varandra? Ja

Har vi träffats? Ja - vid några tillfälle

Hur hittade du min blogg - via någons blogg (minns ej var)

Ngt speciellt du ska skriva om? - Hm - du skriver så intressanta tankar - fortsätt så! Läser ibland dina bloggar. Kramkram

2008-10-07 @ 08:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0