Sitter här...

Sitter här på sjukhusets bibliotek och kollar lite info på internet och då vill man passa på att skriva lite kort här.

Det gick bra med dagens möte med läkaren A och sen göra hörseltest och lite annat. Nu har man fått ett eget rum och tv och jag ska försöka koppla av så gott det går. Tog med en hel del böcker och tidningar att läsa för hemma hinner man knappast göra det.

Tack för fina kommentarer jag fått och det behövs. I morgon åker jag in till operationsalen ca kl 08 och kommer att vakna som en zombie och alvedon kommer nog att vara min bästa vän de närmaste timmarna.

Solen skiner strålande ute och jag har gått på en lång promenad och fått chans att tänka och bara låta mina tankar snurra runtomkring mig. Det var en härlig höstpromenad och nu ska jag in och läsa och bara ta det lugnt.

På återseende när jag är frisk och pigg nog att skriva och blogga.

/Kram Addie

Kommentarer
Postat av: Cokoris

Tänker på dig! lycka till i morgon! puss kram Ira

2008-09-23 @ 19:16:35
Postat av: Åsa

Jag önskar dej lycka till och ska tänka på dig addie.. var rädd om dig ..KRAAAM

2008-09-24 @ 05:26:02
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Iréne

Kram vännen, tänker på dig!

2008-09-24 @ 09:32:14
Postat av: Järnlady

Tänker på dig! Du är väl nu dåsig men hör av dig snart du har ork.

PUSS

2008-09-24 @ 17:16:03
Postat av: Tine

Puss, vi sitter några i kumla, både i norra och nordväst och tänker på dej! Hoppas du e ok!

2008-09-24 @ 18:49:02
URL: http://minds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0