Skönt men saknar..

Det är skönt att bo i mindre lägenhet än vad vi gjorde i Nora. Vi har nu börjat vänja oss vid all lyx man upplever nu.

Mindre stress för oss och nu känner vi oss mer friare då vi kan åka och planera som vi vill. När vi bodde i Nora var vi liksom mer fast att stanna hemma och inte åka runt så mycket som man vill. Flickorna var hemma för det mesta men nu när vi bor i Örebro är de mer borta och umgås med sina vänner och det behövs.

Men jag saknar Nora och vår gamla lägenhet - den var stor - mysig - i gamalt stil och så mycket mer. Här är några bilder på hur vi bodde i den vackra Pigslottet som den hette:

        

Tror nog det var den bästa lgh vi bott i och vi kommer bevara stället med minnen och att vi nu ser framåt och njuter av vår mysiga lägenhet vi har nu i Brickebacken.

/Ha en underbar dag  kära bloggläsare

Kommentarer
Postat av: Solveig

Wow, vilken stor balkong ni hade! Jag kan förstå att ni saknar den gamla lägenheten. Jättefin o härlig lägenhet!

2008-09-04 @ 18:10:37
Postat av: Åsa

woooww fint lgh pi...... Jaa skönt att slipper åka långt till örebro varje dagar...

Jaa du.. besökare... Ja jag kan se vem har besöka min blogg och så du får klick på min besökare anatal m.m. på min blogg så du får reg dig in och inställning där bla bla jag vet inte hur man göra min kompis hjälpte mig.. =)



Lycka till.. Krraam

2008-09-05 @ 06:02:32
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0