Helgens planering!



Det är lördag morgon den 18 april och solen skiner strålande ute. I helg så har vi besök av familj och vänner och jag tycker det ska bli mysigt att få umgås med nära och kära.

Vännen Ira på besök med söta Mio - han är helt för underbar men vännen Ira är lika underbar hon med och det är härligt att få ha henne här i helg.

Mina föräldrar kommer senare i eftermiddag och sen har vi Channies kompis hos oss. När mamma och pappa är hos mig så är ju barnbarnen helt koncentrerad på dom så jag kan nog säkert koppla av med Ira och gå ut med Mio och bara umgås med min kära vän.

Jag tycker om att ha folk omkring och det är bara så härligt.

Ha en fin lördag

Addiswa

Kommentarer
Postat av: Fia

Det låter som att ni kommer få en underbar helg! :) Härligt med sol!

Hoppas huvudvärken försvinner snart, det är nog kroppen som reagerar, men du är så duktig! ;)

Kram

2009-04-18 @ 08:37:03
URL: http://edwugo.blogg.se/
Postat av: Anonym

:-) hehe har det bra här just nu dina pojkar klär på sig själva.... :-) och letar efter godis oxå.. haha

2009-04-18 @ 09:03:10
Postat av: Anonym

lugnt å skönt men nu e det snart dags dra, :-) flickorna sover fortfarande :-)

2009-04-18 @ 10:01:53
Postat av: Maria J

Jepp.. Min familj kommer i morgon på fm.. Så det blir att umgås me dem ett par timmar innan konserten. Ses i morgon i vimlet.. KRAAMM

2009-04-18 @ 14:06:01
Postat av: Iréne K

Åh ha en underbar helg och njut av vänner och familjen!!!! kram från oss alla här!!!!

2009-04-18 @ 14:15:22
Postat av: Fia

Ja, vi får hoppas att de flytt för gott och aldrig kommer tillbaka..Jaja, men vi får se sen när kylan kommer tillbaka, eller om 3 veckor då gubben från Anticimex kommer igen.



Kul att Fannys örtkyckling gjorde succé! Den är ju god och lätt att göra, bra när man är många. :) kram!

2009-04-18 @ 20:47:06
URL: http://edwugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0