Tack för en underbar vår konsert Karl Johans skola!

I dag tittade vi på Karl Johans skolas vårkonsert och den var helt underbar och man njöt av för varje musik. 
Det är otroliga duktiga barn/ungdomar och med vemodig känsla så var det Channies sista vårkonsert och snart går hon ut grundskolan.

Här sätter jag bilder som säger mycket och det är få bilder eftersom jag inte vet hur man gör så att andra inte kopierar så tar jag bara de bilder som inte syns så bra på de övriga barn eftersom man inte frågat om tillstånd.

                                                                                  Rektor Kjell





Channie som reage!





Hon spelade otroligt bra och var jätte duktig


Channie  sjunger fram till scenen







Vårkonsertet får 5 getingar  - de var otroligt bra.

/Stolt mamma Addiswa

(Det är absolut inte tillåtet att kopiera bilderna utan min tillstånd)

Kommentarer
Postat av: Maria J

Håller med dej!!! Det var en kanon konsert.. Det var inte långt till tårarna!!! KRAAMMEN

2009-04-19 @ 22:02:24
Postat av: Anonym

Håller med dig Addie, vi måste ses snart så man får mer gos från dig, du var mysig gosa med!! :-) matte ska blogga om helgen nu och lägga in lite bilder, resten ska matte maila dig det va ju massor på Nick kan ju ej läggaupp allt :-) :-)



Puss kram Mio & Ira

2009-04-20 @ 10:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0