Sommaren lider mot sitt slut!

Jaha så har sommaren åkt förbi - bara vrooomm så där snabbt och det blir min sista semester helg. På tisdag börjar man på allvar och ett nytt jobb är det man ska börja på - jag är N E R V Ö S!!!..

Men först och främst ska jag bara njuta av att få se

M A D O N N A S konsert i Göteborg och imorgon drar jag.. Gissa hur mycket jag längtaaarrr efter det och att få umgås med blivande mr and mrs T som snart får uppleva den stora D..

Det har inte hänt så mycket förutom att man nu nästan är klar med lyan och att det behövs nya gardiner och lite till.

Jag har jobbat häcken av mig med dövas dag och kommer göra det de närmaste veckorna.

Hoppas ni får en super helg och njut av för det är väl mångas sista semester helg nu.

Ha det bra och KRAM

Addie

Kommentarer
Postat av: Ingela

Längtar inte att se lilla mig? snyftar ;) ;)



Kraamen pussen o ses idag! :)

2009-08-08 @ 09:44:16
Postat av: maria bra

Ha kul i göteborg :) Önskar er ha en riktig trevlig helg !! Krammm

2009-08-08 @ 11:09:36
Postat av: AnnaN fran Washington DC

lycka till pa nya jobb och hoppas du trivs..

Ja svart att tro att sommaren ar nastan slut men vi har fortrfarande for varmt har i dc som vanligt!! i forra helgen hade vi 36 C.. fyfan!! Ja trist att vi inte hann att traffas nar vi var i sverige.. Vi planerade att aka till orebro men det blev inget som VANLIGT!! sorry.. Vi kanske kommer hem i nasta sommar da maste vi ses.. kram

2009-08-13 @ 14:42:54
URL: http://nordgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0