Från posten fick man paket som någon skickat

Det kom en paket och jag undrade vad det var



Colin ville självklart hålla paketet



ååååhhhhh



Min favorit godis och jag som har saknat att få äta. Tack min söta vän, Sandi... Jippieeee..



Min favorit klubba. Minns hur galen jag var som åt klubban  när jag bodde i USA. Nu ska jag bara N J U TA och ska även se till att jag inte tar slut på all godis och definitivt gömma lite från barna mina. Ibland måste man vara lite egoisk när det inte finns sådana typ godis i Sverige

Ha en fin kväll

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis hihi.. så klart man får varit egoiskt i bland så godis är bara DIN =) KRAAAM

2009-12-29 @ 19:31:33
URL: http://smilesmilesmile.blogg.se/
Postat av: Iréne Thalin

Härligt med godis man minns från förr. Hört att Toy ska komma tillbaka.. slurrppppp.



Gott slut på er alla och må det nya året blir ljust och att era drömmar blir uppfyllda.



Vi firar med vänner i lugn och ro med barn så det blir både lugnt och vilt =)



Take Care! Joakim Iréne och alla barnen och djuren

2009-12-30 @ 10:34:53
Postat av: Catharina

Jaa man måste vara lite egosik ibland för det gör jag också. ;) Unna Dig med din favoritgodis. :)

Jag önskar Er ett riktigt GOTT NYTT ÅR. Nyårskram

2009-12-30 @ 16:04:46
URL: http://caromira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0