Kul att få vara en del av...

I helg så firade vi Örebroarna att Dövas Förening i Örebro Län fyllde 100 år..

Tänk att vår förening har levt i 100 år och det känns helt otroligt tycker jag. Jag var med och firade men också att jag jobbade och hade utställning för jobbet och informera om Resurs Bibliotek för Döva. Det är bara så synd att inte många kom och tog en del av en så viktig händelse, men det var kul.. Här kommer två dåliga bilder som togs från min mobil kamera



Här väntar vi på att fira och Birgittaskolans rektor, Roger Holmström som ska hålla tal. Givetvis var vår första ordförande, Sofia med och firade med oss.



Här ger rektor, Roger blommor och bidrag till DFÖs ordförande, Kenny Åkesson.

På lördagen var det utställning och sen på kvällen blev det en lyckad och jätte fin fest i Örebro Slott.



Bild på mig strax innan o iväg till Örebro Slott



Värdparet Anita och Kenny Åkesson



Landshövdningen Rose-Marie med sin man



Efterrätten kom


Glömde att ta kort på förrätten, men här är efterrätten och den var jätte god



De här tre är helt fantastiska

Paret Norberg har varit medlemmar hos DFÖ i hela 40 år och Erik Wiik har varit medlem i hela 60 år det är otroligt tycker jag och de är alla tre en sann och lojal medlem mot Örebro Dovas Förening.



Här är jag med Anette Ekberg och Maria Sundholm. Vi hann prata om olika minner vi minns som har med DFÖ att göra.

Kvällen var jätte trevlig och jag åkte hem nöjd och glad över att fått vara med och fira Dövas förening

Kommentarer
Postat av: Anette E

Oh wow söta damer vi var! tack själv för en härlig kväll! kramen

2009-12-09 @ 13:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0